Hotelmanagement

Highland Hotels stelt zich als doel om een professional te zijn bij het voeren van hotelmanagement. De hoeksteen van onze management filosofie is gasttevredenheid, dit heeft onze topprioriteit.

Om een goede gasttevredenheid te bereiken, geloven wij dat elke medewerker voor 100% gemotiveerd zal zijn om de gast het naar de zin te maken.

Highland Hotels biedt een breed scala van operationele vaardigheden aan om een optimale gasttevredenheid te bereiken in combinatie met groeiende omzetten en goede controle van de kosten.

Highland Hotels hotelmanagement omvat de volgende functies:

  • Personeelsbeleid
  • Opstellen van het jaarlijks sales & marketingplan
  • Begeleiding van de administratie
  • Efficiëncy en analyse van de prestaties
  • Inkoop
  • Werving en selectie van management
  • Yield management
  • Opstellen van de jaarlijkse begroting
  • Gast tevredenheids onderzoek
  • Opstellen van jaarlijks investeringsplan

 

Highland Hotels werkt zelfstandig met eigen hotels of kan samenwerken met eigenaren van onroerend goed(hotels), investeerders en dit kan plaatsvinden op basis van diverse samenwerkingsvormen zoals:

  • Hotels in eigendom: Highland Hotels voert het management van haar eigen hotels waarbij zowel het onroerend goed als de hotelexploitatie eigendom is van Highland Hotels.
  • Hotels in huur: Highland Hotels voert het management over de eigen hotelexploitatie waarbij het onroerend goed van het hotel middels een langdurig huurcontract van de eigenaar/investeerder gehuurd wordt.
  • Hotelmanagement: Highland Hotels voert in opdracht van en voor rekening en risico van de eigenaren/investeerders het volledige management van het hotelproject.

 

De huidige portfolio van hotels bestaat uit de volgende projecten:

  • SBI Zonheuvel Doorn, inkoop support